click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Julafton
2010-12-25, 21:03:04


I går blev det julaftonsfirande i Malmö hos min morbror med familj. Även min morfar och min mammas moster var med. Vi var där vid 18-tiden och det bjöds på bland annat glögg, julmat och gröt. Efter det blev det julklappsutdelning och fika. Var hemma igen vid 02.30 och kom i säng ungefär en timme efter det.



Och i dag har jag då pysslat med att fotografera alla mina julklappar. :P Av mina föräldrar fick jag bland annat en kaffebryggare, handdukar, plattång och ansiktskräm. Av min syster fick jag också en handduk och så kommer jag få Easy Tiger med Ryan Adams. ;) En bok med noter till A Perfect Circles Thirteenth Step av Tim, tröja av Ted, jättefina hemmastickade handledsvärmare av Nina och en morgonrock av deras föräldrar. Från jobbet fick jag en superfin julklapp, en Eva Solo-karaff med neoprendräkt! Tack så mycket alla för de fina sakerna!! :)





Caroline

fina grejer! :) får lägga upp bilder på vad jag med fick. är du ledig nyårsveckan med? kram

2010-12-26, 21:26:46
URL: http://goforcharm.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0