click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



So What
2010-12-28, 22:10:57


Då har man jobbat halva denna veckan, bara två dagar kvar innan det är helg igen. När jag kom till jobbet i går hade de lämnat en fin liten hög till mig (på patienter som gått hem) som jag hade fullt upp med hela dagen. :P Så det har varit mycket både i går och i dag. Men bättre att ha att göra än att sitta och rulla tummarna. ;)

I går efter jobbet träffade jag finaste Emilia. Vi gick i några affärer, sen hem till mig och lagade kycklinggryta! Så det blev middag, fika och massa prat framför Top Model. Mys! <3

I dag var jag och tränade efter jobbet. Har verkligen bestämt mig för att gå dit minst två gånger i veckan, oavsett om jag vill eller ej. Bara att göra det! Det känns ju väldigt bra efteråt!

Dags att sova. God natt på er! Så kul att ni tittar in här! :)



I loved you, so what?








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0