click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Alla hjärtans dag
2010-02-14, 18:43:08


Söndag. Man har nästan alltid samma känsla denna veckodag. Tycker att det känns mer som helg fredag kväll och lördag. Söndagen är mest en extra dag innan arbetsveckan sätter igång igen.

I går kväll var jag i alla fall hemma hos Christian och Pernilla. Det blev fika med kladdkaka och chips och ostbågar. :) Spelade lite 10 000 och kollade på Melodifestivalen. Som vanligt var det mest kassa låtar, Andreas Johnsson var okej och han gick ju också vidare till finalen. Trevlig kväll i alla fall även om jag var extremt trött och höll på att somna i deras soffa. :P

I morse när jag vaknade hade jag jätteont i huvudet och lite i halsen med. Tror jag är på väg att bli förkyld. *suck* Men men, hellre det än maginfluensa! ;) Så jag gick upp och fixade mig, sen la jag mig i soffan och sov/vilade ett tag till. Fick sms från Peter, en kille som jag skrivit med ett tag som bor här i stan. Han ville ut och fika med mig, så jag träffade honom en liten stund. Verkade sjysst!

Och nu är jag hemma igen. Tänkte plugga lite på japanskan. Blir lätt att man fastnar framför datorn, men får försöka lägga den åt sidan en stund. :P

Ha en skön söndagskväll!




Emilia

Hehe, så ni träffades ändå. KUL!



Ha en skön kväll! Kram

2010-02-14, 19:07:52
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0