click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Baker baker baking a cake
2010-02-23, 22:45:28


Ligger i sängen nu och borde sova. Men ska sova snaaart! Vill bara hinna med ett litet inlägg först.

Känner mig lite stressad. Känner att jag behöver mer tid, eller eventuellt färre saker att göra. Men i och för sig är det bättre det än att inte ha någonting alls att göra. I går pysslade jag hela kvällen. Började med att handla och släpa hem mat för 500 spänn. Sen röjde jag i skåpen, gick ner med sopor, städade lite, tog hand om disken, bakade en kaka och tvättade precis allt jag hade i tvättkorgen. Tog lite tid men det var skönt att få det gjort. :)

I kväll har jag varit på japanskakurs, lektion 3. Nice! Sen när den slutade vid klockan sju stod Emilia utanför och väntade på mig. Hon hängde med mig hem på kaffe och chokladkaka. Trevligt trevligt! :)

I morgon ska jag jobba elva timmar. Skulle egentligen jobbat länge på torsdag, men det var en som blivit sjuk. Det är dessutom sekreterarmöte och sen avdelningsmöte där jag ska skriva protokoll. I don't like it. Känns så svårt när man inte vet riktigt vad de snackar om, olika kanyler, nortonskalor och SPA-protokoll?! Men man får väl vara lite jobbig och fråga i efterhand. ;) På kvällen kommer Per hit, blir kul! Får väl fixa lite middag och så. :)

Nej, nu måste jag verkligen sova! God natt på er! ^^





Elin

Åh så fuskigt! :)

2010-02-24, 20:50:55
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Tack så jättemycket för den underbara kakan!!! Du är så snäll! Glöm inte att skicka receptet!!



Ha det mys ikväll ; )



Kram!

2010-02-24, 21:21:28
URL: http://encephalon.blogg.se/
Annika

Men emma, jag vill också ha kaka...

2010-02-25, 00:38:51




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0