click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Look Sharp!
2010-02-28, 00:57:04


Time to sleep. Man hör massa människor som går omkring här utanför och skriker och det låter som att någon liveband är igång. Tur man inte har så svårt för att somna! ;)

Kollade på Melodifestivalen i kväll. Tyckte lugnt att Anna Bergendahl var bäst! Så det blir nog att man hejar på henne och Salem Al Fakir i finalen sen. :)

Blev lite uttråkad efter det. Orkade inte göra något men det kändes lite tidigt att lägga sig med. Så fick bara för mig att jag skulle lyssna på Roxette. :P De var mina stora idoler när jag var liten/yngre. Tyckte faktiskt att de var rätt bra nu när jag lyssnade, även om det inte är riktigt min typ av musik nu. Men de har gjort många bra låtar, i alla fall fram till och med Crash! Boom! Bang!. (Have a Nice Day är väl lite på gränsen, sen tycker jag att det har gått utför.) Dessutom har de ju gjort soloskivor och Gyllene Tider är sjyssta med! Så man måste ju säga att de är duktiga musiker. :)











Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0