click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Översten
2010-02-21, 00:26:59


Och då har man lämnat Malmö. Har haft jättetrevligt med Per. ;) I går kväll tog vi stadsbuss bort till Kronprinsen. Där åkte vi upp till 26:e våningen för att äta middag på Översten. Rätt fin utsikt och maten var god (fast dyr och det hade ju inte gjort något om det var lite mer). Efter det åkte vi tillbaka till Pers lägenhet. Det var kallt och regnigt och vi fick stå ute och vänta en del på stadsbussarna. Fick ta tre olika stadsbussar för att komma hem till honom! Men sen blev det mest slappande i soffan i alla fall.

I dag blev det lite segande på morgonen. Åt frukost. Sen åkte vi bort till Skivesset, måste vara flera år sedan jag var där senast! Fanns ju hur mycket vinylskivor som helst där! Hittade några med Roxette. De var ju mina stora idoler när jag var yngre så tyckte det kunde vara kul att ha (tänkte sätta upp en tavellist och placera lite skivor på den). Kostade bara 10-15 kr styck och de var i rätt bra skick. Var där tills klockan blev tre, då de körde ut oss för att de skulle stänga. :P Blev lite pizza och Entré sen.

Därefter blev vi upphämtade av mina föräldrar som hade varit i stan och tänkte åka hem. Hämtade mina grejer hos Per och sen hängde jag med dem till Sjöbo. Kollat lite på Melodifestivalen i kväll, det var väl ungefär lika dåliga låtar som vanligt.

Antar att det blir sängen snart. God natt på er! :)





Annika

Ser ut att varit en trevlig helg!

2010-02-21, 09:48:41
Åsa

Oj, det såg supersmarr ut! Hehe, likheterna e slående...:)

2010-02-21, 10:45:14
URL: http://[email protected]
Emilia

Men Emma! Vad händer hihi! Såg ju mysigt ut... ; )



Kram!

2010-02-22, 09:14:26
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0