click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Weekend party
2010-01-17, 16:49:24


I dag är det riktig segsöndag och jag är supertrött. Kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg i alla fall, var ju ett tag sedan. :)

I fredags hämtade Elin mig när jag slutat jobba. Vi tog en liten sväng på stan med Sara. Sen på kvällen satt vi i soffan och slappade och var rätt trötta. Klockan tolv sms:ade Philip och frågade om han och några kompisar fick komma upp. De stannade tills klockan var nästan fyra, kul. :)

I går kom Elins kompis Frida hit. Vi tog ännu en sväng på stan och sen lagade vi pizza-pasta, såå gott! :D På kvällen blev det lite party! Trodde att vi skulle bli fler än vi blev, men vi var fem tjejer i alla fall, jag, Elin, Frida, Sara och Marie. Var här några timmar och sen blev det Grand och dans tills de stängde vid tre. Rolig kväll! :)

Men efter fem timmars sömn två nätter nu känner man sig rätt slut. Dessutom har söndagsångesten infunnit sig lite. Om en stund blir det restaurang, sen hade det varit skönt att bara krypa ner under täcket! :)





Emilia

Åhh, vad mysigt ni haft! Önskar jag kunde varit med!! Synd att jag också missade restaurang i går också hehe!



Hoppas du har det bra på jobbet!!



Kram

2010-01-18, 11:16:40
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Hej igen!



Vad bra att det gick "hyfsat" på jobbet, hehe! I dag har jag vart ledig, ganska behövligt!



Nu ska jag jobba kväll tisdag och onsdag så vi kanske kan fika eller ngt på torsdag?? = )



Kramar!!

2010-01-18, 18:15:29
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0