click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Shopaholic
2010-01-09, 18:54:39


Helg och jag är bara hemma och slappar! :) Hade inte så mycket att göra innan i dag så jag bestämde mig för att ta en liten sväng på stan - vilket slutade med två påsar fulla av kläder! Suck! :P (Fick i alla fall åtta klädesplagg + en duk för cirka 400 kr, hade ett presentkort på 300 kr.) Den där tröjan med tryck på känns egentligen inte som min stil, men jag tyckte den var söt. Kul att köpa något annat än det vanliga ibland. Nu känner jag mig lite gladare! :P 



Annars har det väl inte hänt så mycket sedan sist. Jobbat med Emilia på Akuten vilket har varit väldigt trevligt! ;) Men i går var det sista dagen där. Kändes lite sorgligt faktiskt. :'( Men på måndag bär det av till plan 2 och Kvinnokliniken!

I går kväll var Sara här. Vi såg på film och fikade med citronkaka. Mysigt, fast vi var rätt trötta båda två! I kväll blir det nog ensamkväll, kan väl vara skönt. Men jag hade gärna hittat på något med, typ träffat någon eller gått ut. Well well. :)




Elin

Haha du shoppar ju mer än mig! ;) Tröjan ser jättefin ut! (det andra också) Var köpte du den? :)

2010-01-10, 01:19:36
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Fina kläder! Hihi, du fick ju umgås med mig ju!!

2010-01-10, 15:20:10
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0