click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Weak
2010-01-31, 21:06:56


I fredags åkte jag hem till familjen, var ett tag sedan sist. Tänkte att det skulle bli en trevlig och lugn helg. Den började bra med att Elin och jag var nere i byn och gick i några affärer. Fikade lite när vi kom hem. Sen började jag känna mig lite illamående så jag la mig i soffan en stund. Klockan fyra spydde jag första gången. Sen mådde jag illa i nästan åtta timmar och spydde sju gånger till. :(

Lyckades sova hyfsat under natten i alla fall, men man får ju värk i hela kroppen när man ligger ner så mycket. I dag mår jag inte så illa i alla fall men känner mig extremt svag. Orkar inte sitta upp några längre stunder, så det blir sjukanmälan i morgon.

Och inte nog med att jag blev sjuk. Pappa var redan förkyld när jag kom hit och sen blev mamma förkyld i går med. Så det är rena sjukstugan här med hosta, kraxande och kräkande. Bara Elin som är frisk (än så länge). Hoppas hon klarar sig i alla fall.

Maginfluensa två gånger på mindre än tre månader. Nu får det verkligen dröja superlänge tills nästa gång!




Ingelie Larsson

Så tråkigt för er alla tre. Hoppas ni känner er bättre idag. Tänker på er. Här har vi snart snö upp till skorstenen - om vi hade haft nån!!

Många kramar

2010-02-01, 06:18:33
Emilia

Men usch då! Värst vad du får magsjuka! Lilla vännen, du får ta det lugnt hemma då och kurera dig = )



Kram!

2010-02-01, 09:29:53
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0