click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



A Stroke of Luck
2010-07-08, 19:55:03


Var inte så jätteglad i går när jag vaknade eftersom jag inte hade några planer alls för dagen. Har lite svårt för att vara ensam, i alla fall om man inte har något att göra. Men sen dök det ändå upp lite saker och dagen blev bara bättre och bättre tills den slutade med förra inlägget.

I dag hade jag inte heller någonting att göra så jag bestämde mig för att ha följe med Sara till Lund (hon skulle vidare till Malmö) och sen ta bussen till Sjöbo. Blir bara en snabbvisit men har hunnit med en hel del gos med Leia i alla fall.

För övrigt,till mina kära vänner Emilia, Sara och Pernilla. :)





Per

Sjukt snygg bild. En sån man önskar att man hade tagit själv :)

2010-07-08, 21:46:58
Emilia

Naww, ett hjärta!! Du är allt bra söt du <3



Puss!!

2010-07-09, 20:29:15




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0