click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Afraid of Everyone
2010-07-27, 22:27:52


Jobbat två dagar nu efter semestern. Känns rätt okej förutom när klockan ringer strax innan 06.00. ;) Där är inte alls mycket folk på mottagningen nu så det är väldigt lugnt och skönt. Var uppe på BB hela förmiddagen i dag och satte in journaler i arkivet (det var alltså en rejäl hög!). Men det var rätt skönt att stå och pyssla med det en stund.

I kväll var jag ute och gick min vanliga runda, 4 700 steg blev det. ;) Sen bakade jag en sockerkaka med blåbär i och medan den stod i ugnen kom Emilia hit! Så sen fikade vi och snackade en massa.

Här får ni lyssna på ännu en av mina favoritlåtar med The National. ;) Extremt bra! :D

God natt på er! :)


But I don't have the drugs to sort, I don't have the drugs to sort it out...




Emilia

Hey vännen!!



Hoppas allt går bra hemma i skåne = ) Tack så mycket för att du tar hand om lilla katt medans vi är borta!!



Massa kramar!!!

2010-07-30, 18:34:41




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0