click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Presents from Zakynthos
2010-07-15, 00:54:48


I kväll fick jag presenter av min underbara syster! Hon hade köpt dem på den grekiska ön Zakynthos nu när hon var där. Så himla gulligt! Världens finaste örhängen och världens sötaste tygkasse med katter på! Blev sååå glad! :D

Men gladast är jag över att jag har den bästa syster man kan tänka sig!!

Jag älskar dig! ♥





Elin

Naw, så fint skrivet! Roligt att du tyckte om presenterna, det är du värd! Älskar dig med! <3

2010-07-15, 08:04:01
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0