click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Glasögon?!
2010-06-14, 22:57:44


I dag lånade jag hem tre par glasögon! Jag tror jag vet vilka jag vill ha om jag ska välja bland dessa, men ni får gärna tycka till ändå! (Man kan ju ändra sig!) Passar jag i några av dem eller ska jag leta vidare?

Kanske lite svårt att se på dessa små bilderna och prislappen stör en del tycker jag. De svarta ser ju nästan likadana ut med. Men ni kan väl få en aning i alla fall. :)





Tim

Oj de var rätt lika allihopa. De bruna kanske passade bäst till din hårfärg och så var de inte lika "skarpa" som de svarta :)

2010-06-14, 23:25:40
Annika

Jag tycker den svarta med blå prislapp men säger som hannes sa till mig att du borde satsa på ett par med smalare bågar.



Kramar från London

2010-06-14, 23:27:30
Elin

Hmm, väldigt svårt! Kanske de svarta längst till vänster, men gillade ändå de bruna på något sätt! :)

2010-06-15, 00:28:22
URL: http://distinguish.blogg.se/
Dennis

Tycker du ska ha lite smalare glasögon =)

2010-06-15, 11:21:49
URL: http://dennistraning.blogg.se/
åsa

haha, med glasögon brukar det var dom dyraste...så också denna gång.Vänster. :) eller eventuellt några helt andra....

2010-06-15, 21:06:53
URL: http://ljungskulla.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0