click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Jump
2010-06-28, 01:22:15


It's been a lovely weekend with lovely weather! :)

I går kom först sötaste Sara hit och stannade ett par timmar. Sen gjorde jag (typ) burgundisk köttgryta med ris! Det tog sin lilla tid, men tyckte att det blev rätt gott. Faktiskt första gången jag gör en gryta! ;) Efter middagen cyklade jag bort till Sara. Satt ute en stund med hennes katter.

18.37 kom Per med tåget så jag mötte upp honom på centralen. Tog en promenad på 2,5 timmar bort till Hammarsjön. Tog en massa bilder på blommor och på varandra. ;) Det var verkligen en fin kväll och en skön promenad (om man räknar bort alla mygg som ville sticka mig). Avslutade kvällen med att se på Monster. Riktigt bra men tragisk film, suveränt skådespeleri! :)


Det är inte lätt att göra snygga poser i luften...


...men Per verkar ha fått till några! ;)


I dag tog jag och Per en promenad till i värmen! Blev lite längre än vad vi hade tänkt men var hemma igen efter 2,5 timmar. ;) Tog några bilder vid en gammal tågstation. Fick idén i morse att jag ville ta bilder där och försöka få dem att se lite gamla ut. Men det var inte så lätt, svårt att få till någon bra bild men jag gillar den uppe till vänster i alla fall. :)

16.30 träffade jag finaste Emilia! Vi bestämde oss för att lyxa till det med att gå på restaurang och äta middag! Dock glömde jag faktiskt att ta med kameran dit. Utan kameran känner jag mig bar... naken... exposed... rädd... nervös. :P Men det var trevligt i alla fall.

Underbarare vänner än mina kan man inte ha!





Emilia

Men vad bra de "gamla" bilderna blev! Could have fooled me!!



Ha de bra i Åhus i dag!!!



Kramar!! = )

2010-06-28, 10:22:17
Elin

Tyckte bilderna blev superbra! :)



"bar... naken... exposed... rädd... nervös" Är det Maria Montezami eller? Haha!



Kram!

2010-06-29, 00:06:10
URL: http://distinguish.blogg.se/
Per

Jag gillar idéen alltmer faktiskt. Har kollat din blogg minst tre gånger nu ^^ Vi får hitta fler ålderdomliga miljöer att fota dig i :)

2010-06-29, 23:17:25




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0