click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Now or Never
2010-06-15, 22:04:56


Tack för smakråd kära läsare! :)

Har funderat på detta, men jag tror faktiskt att det får bli paret i mitten om det ska bli några av dessa. På de till vänster var där en vit linje som jag inte gillade så mycket (men det var dem jag såg i Ystad). Håller med Annika och Dennis om att de är rätt stora och markerade. Om jag skulle haft dem alltid hade jag nog valt några som var lite mer diskreta, men det kanske funkar om man bara ska ha dem ibland..? Håller med Tim också om att de bruna smälter in bäst, gillar färgen på dem men inte formen. ;)

Men detta är i alla fall det ledande paret. :P Ska jag slå till? Eller ska jag vänta? (Var runt och kollade massa glasögonaffärer i dag med men hittade inga som var bättre direkt. Såå svårt!) Det är ju ingen större summa i alla fall, ett par glasögon för 600 spänn! Men ändå, man vill ju att de ska se hyfsat snygga ut! ;)

Yes or no?





Elin

Men dom såg ju faktiskt rätt fina ut också! Lite svårt att se på bild bara. :) Jag tycker nog att du ska slå till, 600 är inte så mycket, kul att kunna variera sig lite ju. :)

2010-06-15, 23:48:50
URL: http://distinguish.blogg.se/
Tim

Mm själva formen på dessa är rätt bra. De skulle funnits i brunt bara! Men det är ju vad jag tycker ^^

2010-06-15, 23:54:21
Dennis

De blev bra =)

2010-06-16, 17:57:51
URL: http://dennistraning.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0