click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ystad
2010-06-13, 00:43:43


I dag har jag varit med mina föräldrar i Ystad. Det var lett tag sedan man var där och shoppade! Var runt i lite olika affärer. Kollade efter glasögon och hittade faktiskt ett par som jag fastnade för, så jag ska kolla efter dem i Kristianstad och be om att få låna hem dem. Sedan tog vi vars en glass på torget där också! (^.^)

För övrigt gjorde jag av med ungefär 1 600 spänn, lite mer än vad jag hade tänkt! (@_@) Får se om jag behåller allt jag plockade på mig, men det lutar väl åt det!

Åkte hemåt vid 15-tiden. Sen har det blivit fika, middag och fika igen. I kväll spelade mamma och jag en Betapet och sedan tog vi ett par omgångar 10 000, trevligt trevligt!

Nu tänkte jag sova. Ska upp om lite mindre än fem timmar och sjunga för Elin som fyller år (egentligen på måndag men det blir sång i morgon i alla fall). Leia ligger här bredvid och myser, sötaste misen! <3

Vad jag köpte i Ystad kommer i nästa inlägg! ;)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0