click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Hey I'm in the band
2010-03-29, 21:13:58


Har inte hunnit med bloggen alls på sistone, så nu kände jag bara att jag måste skriva! Började få lite abstinens! ;)

I fredags var jag på fest med mina arbetskamrater hos Irene. Var var 9 stycken. Hade beställt buffé - gott! Sen blev det TP och massa skratt! Det var kul! :)


I lördags var jag bjuden på fest hos Philip. Emilia och Sara kom först hem till mig på lite förfest. Efter det tog Sara bussen hem eftersom hon hade jobbat hela dagen, och Emilia och jag gav oss bort till Söder. Där var det rätt livat! Stannade tills klockan var strax efter elva, sen gick vi hem till mig igen och festade för oss själva en stund! :D Gick bort till Banken sen, tänkte träffa Angela där och kolla in bandet som Peter skulle spela i, men vi blev lite sena så de släppte inte in fler just då. Ställde oss i kön först men ganska snabbt insåg vi att det var lönlöst så vi gick bort till Burger King i stället och köpte med oss lite mat. :P

Sammanfattningsvis kan man väl säga att det var en rolig kväll! Det är omöjligt att ha tråkigt med Emilia!! ^^

Tack för festen Philip! :)





Emilia

Hehe!! Ja, det var riktigt kul!! Men synd att vi inte kom på att det var Black tooth grin, hade jag ju velat gå på = ( Men det får bli en annan gång! Är helt inne på Hellacopters nu! Haha!



Hoppas du har det bra på jobbet, jag gick precis upp!



Kramar! = )

2010-03-30, 12:08:14
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Du, btw lånade jag kollagebilderna till FB!! = ) Hehe, hoppas det är ok!!

2010-03-30, 16:02:54
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Hehe, lyxlirare!!! Du är rolig du! Vi kanske kan ta det i möra? Om du kan, eller på fredag, för jag jobbar kväll på torsdag!!



Men gud, har Philip lagt upp några fler bilder på mig? Hoppas inte det...!



Kram!

2010-03-30, 23:21:48
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0