click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Visitors
2010-03-18, 22:11:23


Vad många det är som besöker min blogg varje dag! Om jag räknar bort mig själv så är det 14 stycken som besökt mig i dag (om det stämmer)! Hade varit kul att veta vem det är, vissa vet jag men kanske inte alla?! (Emilia är given, hon vinner lätt när det gäller att kommentera mest! ;) För övrigt tror jag att Sara, Pernilla Elin, Philip, Åsa och mamma brukar läsa.) Jag är i alla fall glad att ni tittar in! :)

Annars har det väl inte hänt så mycket sedan sist. Stannade kvar i Malmö efter konserten i söndags ju. (Tog semesterdag på måndagen. Skönt!) Började veckan med frukostpicknick med Per. Det var rätt kallt men skönt ändå! Åkte hem på eftermiddagen och sen kom Emilia hit. Ni kan ju gissa vad vi gjorde! :P Japp, fika och Svenska Hollywoodfruar blev det! ;)

I tisdags var jag på den sjätte japanskalektionen. Lärde oss siffror och klockan. Har redan kollat själv på det innan, men det blev en liten uppfräschning och fördjupning. :)

I går kom Sara hit. Vi kollade på Fjärilen i Glaskupan, en verklighetsbaserad film om en man som får en hjärnblödning och drabbas av locked-in-syndrome. Han kan inte röra sig och inte prata, bara blinka med ett öga. Han skrev en hel bok på det sättet. Trodde att den skulle vara bra men tyckte att den var rätt seg. Dessutom kändes alla människor helt konstiga.

I dag har jag handlat, städat, tvättat och bakat. Måste ju ha lite ordning inför helgen! I morgon ska jag träffa mina före detta kollegor (anestesi) och gå ut och äta med dem. Kan nog bli trevligt!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Bara en tidig morgon kvar denna veckan, yey!





Emilia

Hehe, tack för förstapriset, hehe!!



Trevlig vecka och trevligt ska det bli på lördag tycker jag, om det blir något!! = )



kram!!

2010-03-18, 23:50:21
URL: http://encephalon.blogg.se/
Annika

jag läser dig blogg med! kramis

2010-03-20, 09:41:25
Tina Truedsson

Jag läser också din blogg :)

2010-03-20, 16:17:08
Dennis

Jag tittar in då och då =)

2010-03-23, 10:28:50




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0