click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Helgen
2010-03-07, 19:48:00


Nu är helgen nästan slut igen. I morgon blir det åter Kvinnokliniken. Känns lite jobbigt för nu har jag ju vant mig vid IVA. :P Men egentligen trivs jag nog bättre där, så när man kommit in i det igen ska det väl bli bra. :)

I fredags blev det ju lite fest här. Vi var åtta stycken, nio en liten stund. Tyckte det var rätt bra med tanke på att jag frågade bara några timmar innan!

TACK mina vänner för en trevlig kväll! :)



I går blev det en liten sväng på stan med Per. Köpte en ny duk eftersom min favoritduk blev full av vinfläckar. (Fick till och med vin i taket! :P) Efter det gick vi en sväng på spången. På kvällen blev det middag och melodifestival, sen tog Per bussen hem.

I dag kändes det lite trist när man vaknade. Ville helst bara sova vidare men i stället ringde jag till Sara och frågade om hon ville hitta på något, vilket hon ville! :) Så hon kom hit och vi lyssnade lite på musik och snackade. Sen blev det ännu en runda på spången. Mycket trevligt! Jag är sååå glad över att ha en så fin vän som Sara! Man vet att hon alltid finns där. Jag vet att jag har skrivit det ett antal gånger innan men åh, vad jag tycker om dig!! ♥

Nu = något att äta, lite mys för mig själv i soffan och japanskaplugg! ^^




Emilia

Åhh, men va kul!! Önskar jag vart där! Är så jävla trött på att jobba helg nu, nästa helg blir det 16-00.30 fredag, lördag och söndag... = (



Kram

2010-03-08, 16:42:20
URL: http://encephalon.blogg.se/
Ronja

Hej, härlig blogg! :)

2010-03-08, 19:10:42
URL: http://Http://mestallt.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0