click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Adelaïs
2010-05-29, 22:35:40


Denna dagen började med en sväng på stan. Det var inte så soligt och varmt som jag hade hoppats, men det regnade inte hela tiden i alla fall. Letade efter presenter till tre personer som fyller år inom kort. Tror jag fick ihop rätt bra saker. Till mig själv blev det bara ett 15 x 15 cm stort kort med Miss Tigri, tavlan heter Adelaïs. Tycker att den är superfin, min nya favorit! :)

Var jättetrött sen så jag somnade i soffan och sov ett par timmar. Skönt, fast jag vet inte om det hjälpte så mycket. :P Sen pysslade jag med presentinslagning ett tag.

Nu har jag fixat i ordning mig lite i alla fall och tagit på mig min Circa Survive-tröja som jag fått av Ted. Tänkte gå bort till O'Learys om en stund för i kväll är det Black Tooth Grin. Har aldrig varit på det men det verkar populärt. Det spelas väl lite hårdrocksmusik och så. :)





Dennis

tja hur går det för dig där nere? =)

låter som att du börjar bli deppig! Dont be depp be pepp!!! ;D lättare sagt än gjort =P Vet du hur det går för pernilla och åsa har inte hört nått från dem på ett tag?

kramar

2010-05-30, 11:51:02
URL: http://dennistraning.blogg.se/
Lydia

Vem är de som målar dem bilderna ?!??!

2010-05-31, 18:03:25
URL: http://magnapop.blogspot.com
Lydia

Oj nu skrev jag utan att läsa ordentligt :P

2010-05-31, 18:04:38
URL: http://magnapop.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0