click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Black Tooth Grin
2010-05-30, 22:02:12


I går var jag ju på Black Tooth Grin på O'Learys. Träffade Emilia och Angela där men satt mest med Angela och hennes vänner. Det var rätt sjysst musik men annars var det inte särskilt roligt faktiskt. Kände mig mest som en outsider. Stannade ett par timmar bara.

I dag vaknade jag inte förrän 10.45. Fastnade vid datorn ett tag, sedan tog jag tag i städningen. Under tiden lyssnade jag på Blue Sky Noise med Circa Survive. (Surprise!) Överväldigande bra! ;)

Bakade lite kladdkaksmuffins sen eftersom Emilia tänkte komma och hälsa på närmare kvällen. (Emma+Emilia=fika) Så det blev fika i vanlig ordning med lite TV-tittande och snack. Som vanligt började vi prata om framtiden och jobb och bostad och om annat roligt man skulle kunna göra i stället för att sitta och skriva diktat dag ut och dag in. ;)

Grafisk design skulle kanske vara något? Hade varit kul att kunna arbeta mer självständigt och lite friare kanske. Har varit inne på kurator, barnmorska, tolk, behandlingsassistent och hotellreceptionist genom tiderna. Men grafisk designer. Jag gillar ju att pyssla med bilder och text. Well, I don't know.

Anyway, tack för en trevlig fikastund sweetie! <3

Denna veckan har jag verkligen varit dödstrött. Hoppas nästa blir bättre gällande den saken. Det är väl dags att sova.









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0