click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Close Your Eyes To See
2010-05-23, 19:09:09


Denna söndag sitter jag på bussen på väg hem. Tycker att det har varit ganska många söndagar nu som man har åkt hem antingen från Malmö eller Sjöbo. Men jag gillar att hålla mig sysselsatt och åka runt och träffa folk. Nästa helg kanske jag håller mig hemma i alla fall. :)

I går åkte jag till Staffanstorp för att hälsa på Tim. Var hos honom en stund, sedan körde vi bort till Nina, Johan och Emma och fick fika. Så vi satt ute i den härliga sommarvärmen och åt blåbärspaj med glass! Det var några månader sedan jag var där senast. Emma hade blivit så stor! Svante (katten) hade också blivit stor och lång och supergosig. ;)



Efter besöket där tog vi bussen in till Lund. Gick till Wasabi och åt sushi. Sen gick vi runt en sväng i stan innan vi tog bussen tillbaka igen. Hemma hos Tim igen satte vi igång Natural Born Killers. Rätt roligt gjord, helt crazy, men ingen favoritfilm annars. Tog bussen hem till Sjöbo vid tolv då jag var extremt trött! Trevlig dag i alla fall och riktigt härligt med solen och värmen! :)





Tim

Ja det var riktigt trevligt och kanonvarmt i solen! Såg att jag fastnade på några bilder till och med :) Idag har jag bara slöat framför dator/tv. Hoppas du haft det bra! Vi hörs! Kram Tim

2010-05-23, 22:06:30
Emilia

Åhh, vad gott med sushi! Men att du inte åt sjögräset, dåligt!! Haha!!



Kram!!

2010-05-24, 20:33:54
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0