click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Hypnos
2010-05-16, 20:29:01


Sitter på tåget nu på väg hem. Åkte till Malmö i fredags kväll för att hälsa på Per. Där blev det ännu en filmkväll med Lydia, Lydia och Mathias. Såg först på Ju-on, soo scary! (Vet inte om Per försöker demonstrera filmen på bilden här nedanför? :P) Efter den såg vi Hypnos, en spansk film. Jag gillade den! Och även denna gången avslutades kvällen med två avsnitt Kvarteret Skatan, det är så bäst! Supertrevlig kväll! :)

I går följde jag med till en födelsedagsfest som Per var bjuden på. Träffade Lisa och Ida där, två bekanta från gymnasiet. Väldigt stillsam fest, stannade inte så jättelänge.

I dag blev det snabbfika med Lydia och Mathias. Sedan blev jag upphämtad av mina föräldrar för att hänga med på släktkalas, min mammas moster fyllde 85 år i går. Så där blev det mat och fika. Blev körd av mina kusiner till centralen sen, men det blev så stressigt att jag glömde en av mina käraste ägodelar där - min kamera! :( Så nu får det väl bli lite tråkiga inlägg utan bilder eller med gamla bilder ett litet tag framöver. Suck!

Snart hemma nu! Hoppas ni har haft en lika skön och rolig helg som jag! :)





Lydia

Hahah vad rolig bild på mig ;/

2010-05-17, 18:41:15
URL: http://magnapop.blogspot.com
Lydia

Kvarteret Skatan är bäst! ;D

2010-05-17, 18:42:39
URL: http://magnapop.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0