click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



I Felt Free
2010-05-27, 20:46:34


Nothing new to say
Nothing to report cause the future happened yesterday


Det känns faktiskt lite så. Jag är bara trött trött trött... och stressad inombords. Jag känner mig nog stressad för det mesta. Tycker inte att jag hinner med allt som ska göras eller som jag vill göra. Det är väl inte så mycket egentligen men ändå. Jag borde inte gnälla men jobbet känns så himla segt just nu. Eftermiddagarna känns som en evighet! Sitter och skriver i stort sett hela dagarna. Så tycker man att man har varit duktig och skrivit massor, men under tiden har läkarna hunnit diktera lika mycket nytt. Det är väl så det ska vara men det känns enformigt. Längtar bara därifrån. I dag var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Men det är i alla fall fredag i morgon.

För övrigt är I Felt Free med Circa Survive en underbar låt! Hela Blue Sky Noise är underbar! Lyssnar sönder den, kan inte låta bli! I just love it! ♥





Elin

Men Emma då! Tråkigt att det är segt på jobb, finns det inget annat du kan söka? Det är ju inte så det ska vara. :/ Kram! <3

2010-05-28, 12:54:46
URL: http://distinguish.blogg.se/
Anonym

Hej Snäckan!!



Träna på söndag??



Kramar!!

2010-05-28, 15:32:07
Emilia

Det senaste var från mig allstå!!

2010-05-28, 15:32:40
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0