click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Imaginary Enemy
2010-05-04, 01:15:51


Har precis kollat på Paranormal Activity så jag är lite smått rädd och paranoid nu. :P Började se den för ett par veckor sedan när jag var sjuk men orkade inte se klart den då, så i kväll fick jag filmsällskap av Emilia. Den var väl bra, men inte så läskig som jag trodde att den skulle vara ändå. Tyckte inte att det hände så jättemycket, men den kan väl vara okej att se en gång i allla fall.

Innan filmen kollade vi på Vem vet mest, Top Model och vårt favoritprogram (tack vare Maria Montazami) Svenska Hollywoodfruar! ;) Blev även en hel del snack i reklampauserna, mest om musik och musicerande. :) Och söta Emilia hade med sig rulltårta och gott! Mysig kväll! ♥



I går kom Per hit vid 16-tiden. Vi gick en sväng i parken i det fina vädret och fotade som galningar. ;) Skönt att komma ut och se hur grönt allting är! Maj är nog en av mina absoluta favoritmånader; Det börjar bli varmt, grönt, blommigt och man har hela sommaren framför sig. :)

Efter den lilla promenaden lagade vi middag, baconinlindad kycklingfilé, gott! Sen var vi rätt trötta båda två så vi slappade bara i soffan framför TV:n resten av kvällen.



Nu ska jag försöka sova. Tänkte att jag skulle blogga först bara för att tänka på något annat än filmen. Egentligen borde jag inte kolla på skräckfilmer. ;)




Emilia

Ja, det var myyyyys!! Filmen var faktiskt läskig! Hehe! Hoppas det blir gitarr för oss i höst!



Kram!!

2010-05-04, 11:16:25
URL: http://encephalon.blogg.se/
lydia

fin bild på blommorna :)

2010-05-04, 17:13:40
URL: http://magnapop.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0