click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Through The Desert Alone
2010-05-28, 21:58:47


Sov nio timmar natten som gick, ändå är jag helt slut nu. Denna vecka har varit den segaste ever! Tog plats i soffan så fort jag kom hem vid halv fem, sen har jag inte lämnat den. Har bara ingen ork eller lust att göra någonting. Hade ju tänkt ha lite myskväll för mig själv nu när det är fredag och allt, men egentligen vill jag mest bara gå och lägga mig i sängen och sova. Såå tråkigt!

Men ska nog försöka hålla mig vaken en liten stund till i alla fall, ta lite daimglass och kanske se på Tyra Banks Show. Bli lite gladare? Jaa, vi får väl se. I morgon när jag vaknar hoppas jag i alla fall på sol och värme (känns inte så troligt just nu men ändå) för då tänkte jag ta en sväng på stan!


Cause you were my ally once
You were my confidante

I need somebody close

to be close to

forever





Emilia

Hey!



Du har ju bloggat massor ju! Nu är jag strax på väg!!



Kramar!!

2010-05-30, 17:00:46
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0