click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Mr November
2010-11-01, 22:30:53


Woho, jag är glad och pepp i kväll! Ser ut som att november kommer bli en riktigt nice månad! :D

Inte lång tid kvar nu till The National spelar på KB-hallen i Köpenhamn! Så i kväll bokade Emilia och jag hotell så att vi kan övernatta där efter konserten (och äta hotellfrukost dagen efter)!

Och i kväll när jag går in på KB-hallens hemsida, då ser jag att Deftones ska spela där den 27 november!! Ett av mina absoluta favoritband! Att jag har missat detta!! Skrev till Ted direkt (som tydligen också hade missat det) och han verkade bli lika glad som jag så det blev att köpa biljetter dit direkt! Supernice!!! :D

Avslutade dessutom kvällen med att köpa en biljett till Dylan LeBlanc på KB i Malmö den 20 november. Han är ju så söt och duktig! ^^

11 november - The National
20 november - Dylan LeBlanc
27 november - Deftones





Tim Larsson

Kommer bli najs! :D

2010-11-01, 23:38:27




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0