click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Big Bowl
2010-10-17, 20:07:46


Nu är jag hemma igen efter en helg hos familjen!

I fredags fyllde pappa år så vi firade honom lite. Sen i lördags firade vi lite mer genom att åka till Malmö och bowla på Big Bowl ett par timmar. Tror det var fjärde gången för mig, första gången för mamma, pappa har bowlat en del innan och Elin har väl bowlat några gånger med. Verkligen kul! Sugen på att gå bowlingkurs nu eller åtminstone bowla mer!

Efter det var vi på Rådhuskällaren och åt filébuffé! Blev mest oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås, såå gott! :)

Det var trevligt, men saknar min fina familj nu! <3





Elin

Vi får göra om det snart igen tycker jag! :)

Saknar dig med! <3

2010-10-17, 20:58:29
URL: http://distinguish.blogg.se/
philip

så när man äntligen är ute o festar i stan så åker hon iväg:(



Aj aj....

2010-10-19, 22:06:25




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0