click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Close To Me
2010-10-31, 15:10:38


Då var snart en helg till gången. Fast i dag fick man ju en timme extra, nice! Passade på att sova länge, gick inte upp förrän strax innan tio (nya tiden). Men känner mig ändå trött och seg.

I alla fall så började jag helgen med 40 minuter på crosstrainern. Marie fick mig att lova att följa med henne att träna efter jobbet. :P Har varit så seg med det nu, har inte alls haft lust att träna, men jag är glad att jag gjorde det för det kändes faktiskt riktigt bra! Det blir så mycket lättare med bra musik, satte igång The Cure i stället för den vanliga Rix-musiken! :)

Efter träningen träffade jag Sara och Caroline! Vi åt pizza och kebabtallrik och satt och snackade. Sen blev det bowling! Roligt, fast denna hallen var ju inte lika fin som i Malmö. Lyckades i alla fall slå två strikar i rad! :D Men inte hindrade det Sara från att vinna! ;)

I går gick Sara och jag en sväng på stan. Sen på kvällen var jag på födelsedagsfest hos Angela. Det var jag, Angela och en tjej till samt en massa killar! Var hos henne i några timmar och var hemma igen vid tolv-tiden.

I dag var jag ute och gick en liten runda i det fina vädret! Och snart kommer Tim hit. Blir nog lite tv-spel! :)

Hoppas ni har haft en skön helg! :)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0