click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Don't leave yourself alone for too many days
2010-10-23, 14:51:04


I dag tog jag en sväng på stan, vad ska man göra när man inte har så mycket annat att hitta på?! ;)

Hittade en lite längre svart tröja, 5 par strumpbyxor i olika färger, en lila halsduk, en beige kofta till till samlingen och en svart mysig mössa.

Tyckte att Lindex hade ganska fina kläder i dag. Dessa fyra plagg här nedanför är därifrån. Provade klänningen och tyckte att den var superfin, men den kostade ändå 400 kr så jag kände att det fick vänta. Kappan såg jag inte i affären, men blev helt kär i den nu när jag såg den på hemsidan! Den har visst kostat 700 kr men nu kostar den bara 400 kr. Kanske man ska beställa den?

Förutom alla grejer till mig själv så köpte jag årets första julklapp i dag! ;) Kollade ut en annan julklapp också, men köper den lite längre fram. Det är ju ändå två månader kvar! :)






Tim

Såg fint ut alltihop :)

2010-10-23, 15:55:26




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0