click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Fair?
2010-10-05, 22:15:47


Jag funderar på om jag ska göra mitt hår ljusare igen. I så fall får det väl bli att jag slingar det ljusare i några omgångar tills det är ungefär ljusbrunt/mörkblont (eller kanske till och med blont?). Vad tycker ni? Passar jag bättre i ljusare hår?

Längden tänkte jag ju behålla som den är nu, alltså ovanför axlarna. Kanske svårt att se på bilderna, känner inte igen mig! Ändå var det bara några år sedan.




Tycker att Elin är så fin i sitt ljusa hår, fast hon var såklart fin i det mörka också.

Kan man ha en vackrare syster btw?! <3





Tim

Ja du vet ju vad jag tycker! ^^

2010-10-05, 22:24:43
Lydia

FAN VAD FIN DU ÄR I LÅNGT HÅR <3

2010-10-05, 22:51:33
URL: http://magnapop.blogspot.com
Elin

Du hade säkert passat i ljust också! :)



Gullig du är, men vilka hemska bilder på mig, haha. ;)



<3

2010-10-08, 09:31:53
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0