click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Murder Me Rachael
2010-10-27, 22:40:01


I dag fick jag en timmes sovmorgon, nice! Begav mig till vårdcentralen sen för att försöka få svar på varför jag alltid är trött. Så fick ta en massa prover! Sköterskan tog fram rör efter rör som skulle fyllas och jag har haft sån ångest för detta blodprov sedan jag fick tiden. :P Men det gick hur snabbt som helst! ;) Så nu är det bara att vänta och se om de visar något!

Annars har dagen varit ungefär som vanligt. Dags att sova nu! Hoppas ni har haft det bra! :)





Ted

nice tischa! ;) undrar vart du fått den från xD



kramisar//ted

2010-10-28, 00:48:53




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0