click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Things
2010-10-11, 22:26:20


Alla dessa fina presenter fick jag när jag fyllde år! :)

En fin liten box med tre The National-skivor av Emilia, Dylan LeBlancs skiva och ett duschdraperi av mina arbetskamrater, en brödrost, ett våningskakfat, en jättesöt Thomas Sabo-kattberlock och en termos av mina föräldrar, Thomas Sabo-armband och engelska Oreos och ögonskugga av Elin, en jättemysig halsduk av Frida, en ugnsform av Christian och Pernilla, bakformar av Sara, en LP-skiva med A Perfect Circle av Tim, ett Playstationspel av Ted, ett spa-kit och ett skohorn av mina BB-arbetskamrater + massa söta kort! ^.^









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0