click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Cardigans
2010-09-11, 16:00:25


Skön lördag! ^^

Började dagen med att färga håret. Sen kände jag även för att klippa det så jag gick bort till frisören. Dock var inte Johanna som brukar klippa mig där, så jag bokade tid till tisdag i stället. Så jag gick och kollade i lite affärer i stället. Letade efter en rosa kofta, men det var ju rätt svårt att hitta så i stället fick jag en olivgrön och en lila med mig hem. Fina tycker jag, och koftor är ju så användbara! (Tror att de ser lite finare ut på riktigt än på bilderna.)

Nu ska jag snart fixa klart min smörgåstårta som jag började på i går! Sen kommer Emilia hit och hjälper mig att äta upp den. :)

Ha en skön kväll kära läsare! ^^





Sara

Dom har en fin rosa på HM, den har jag köpt :)

2010-09-11, 16:16:26
Elin

Så fint ditt hår är! Men du passar i kortare också! :)



Koftorna såg mysiga ut, fina färger! :) <3

2010-09-11, 16:25:49
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0