click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Off Broadway
2010-09-27, 22:03:06


I dag har jag varit extremt trött, mer än vanligt alltså! Men jobbade i alla fall bara till 15.00 eftersom jag hade tid på vårdcentralen en halvtimme senare. Träffade en kvinnlig utländsk läkare, kändes ganska svårt att prata med henne. Fick i alla fall konstaterat, av en annan som hon kallade in, att rosacean är tillbaka. Sen var det som att hon frågade mig vad jag ville ha för behandling. Borde inte hon veta vad som är bäst som är läkare?! Well well.

I kväll var jag iväg på gitarrkurs. Emilia och jag skulle gå tillsammans men hon svek mig första lektionen. ;) Det är en kurs för nybörjare, vet inte om jag passar in där egentligen. Jag är inte bra på att spela, men jag kan ju teorin och grunderna. Kan klart vara bra och trevligt ändå. Blir nog bara ackord vi ska lära oss, annars tycker jag det är väldigt kul att spela efter noter eller tabulatur, som Engelskan. Kan man inte lära sig spela som Ryan Adams, Dylan LeBlanc, Eva Cassidy eller Ani DiFranco?! ;)





Emilia

Det var så mysigt att spela lite gitarr härom kvällen =)



Hoppas du har det bra på jobbet gumman! Tack för papprena i går, ska kolla lite på dom nu!



Puss&Kram

2010-09-30, 10:45:36




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0