click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



City Middle
2011-04-16, 22:16:50


Det var ju inte alls meningen eller planerat men det blev ändå så att jag tog tåget mot Göteborg i går efter jobbet. Så jag var framme strax efter åtta och då slutade även Oskar sitt jobb. Det blev lite kvällsmat, prat och sen sömn.

I dag har jag dock fått vara ensam hela dagen eftersom Oskar har jobbat. Men jag tog bussen in till stan och gick runt och kollade i affärer. Det blev lite gågator och lite Nordstan. Vet inte riktigt vart jag var, men jag lyckades i alla fall ta mig tillbaka till bussen och hem till Mölndal igen. :D

I kväll blev det pizza för min del från Jungfruplatsens pizzeria. Extremt gott, och Coca Colan till det blev som pricken över i:et! Köpte med mig lite jordgubbar hem också, inte svenska såklart, men tänkte att det kanske kunde vara gott i alla fall. ;)

Tror inte att det blir en så sen kväll för mig, trött efter upptäcktsfärden i storstaden. Nu är det bara Oskar som saknas, men han jobbar ju jour i natt och sover på jobbet. Men jag ska mysa ner mig i sängen i alla fall. :)





Marie

Oj, du verkar ha hunnit med både stan, tagit fina foto och lagt ut fint kollage! Heja, vad duktig du är! Hm, pizzan blir jag sugen på nu...

2011-04-17, 19:14:56




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0