click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Äppelöga
2011-04-03, 01:29:32


Det har varit en fin dag i dag. Började lördagen med en ordentlig sovmorgon, gick upp strax innan elva. Innan frukost satte jag igång med att dammsuga, damma, byta sängkläder och göra fint i lägenheten. Sen träffade jag finaste Caroline på stan vid halv två. Gick en liten sväng, sen promenerade vi hem till henne och fikade. Efter ett tag begav vi oss hem till mig, snackade och spelade Soul Calibur II tills klockan var närmare halv ett. Väldigt trevligt! :)


Blev även sushi för mig i dag igen, gott! ^^








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0