click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ska vi leka att vi äter något gott i kväll?
2011-04-04, 21:32:57


I dag har jag hållit på att registrera massa postoperativa infektionsregistreringar i Access heeela dagen medan Anna har suttit på min vanliga plats och gjort de vanliga arbetsuppgifterna. Skönt att få undan lite. Sen har Marie och jag varit duktiga som vanligt med ett träningspass på lunchen.

På hemvägen blev jag akut sugen på kebabtallrik, så det fick faktiskt bli det! Har blivit så slö och fantasilös vad gäller middagen. Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt i soffan och lyssnat på två skivor med Anna Järvinen. Det kommer gå fort att lyssna sönder hennes skivor om det ska fortsätta i den här takten! I like it so much!

Nu kaffe och väntan på det dagliga kvällssamtalet.





Tim Larsson

Gillar du kebab? :P Ser ju sjukt god ut den där tallriken iaf! ;)

2011-04-04, 23:03:39
Marie

Åh, gud så gott det ser ut!!!!! :)

2011-04-05, 08:07:41
Marie

Åh, gud så sugen jag blir.... :)

2011-04-05, 08:08:32
URL: http://[email protected]




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0