click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



For Those in Love
2011-08-09, 20:37:04


Har varit så trött de senaste dagarna, mest psykiskt tror jag. Inte orkat tänka på så mycket. Var ute och gick en timme med finaste Elin i går. Annars har jag mest kollat datorn, läst Alain de Bottons Kärlek - En betraktelse och sovit.

När jag kom till Oskar förra gången hade han köpt choklad till mig! Det var en kaka med mörk choklad och en med hallonchoklad. Sött! :)

Två dygn kvar tills vi ses igen, jag längtar så!





Marie

Man kan ju inte vara på topp alltid Emma...:)

Bra att du är ute o går, fortsätt med det, det ger ny energi!

Snart ses vi och då kör vi igång med hårdträning!

Kram o hälsa Din finaste när ni ses, snart snart... :)

2011-08-09, 23:43:55




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0