click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Oväntat besök
2011-08-21, 11:58:20


Denna söndag morgon började jag med att städa. Och plötsligt när jag håller på att dammsuga ser jag denna sötnos i lägenheten! Såg nästan ut som att den hade skadat det ena benet först, men kanske den var mest rädd och golvet halt. Den fick återhämta sig en stund, sedan började den flyga runt i lägenheten. Fick i alla fall tag på den, släppte ut den och sen flög den iväg igen. :)

Har i alla fall fått gjort mer i dag än på hela dagen i går då jag gick upp vid halv tolv, somnade i soffan och vaknade igen vid halv fyra. :P Men när jag väl kommit upp i går blev det middag med Pernilla och sen film, En blomma i Afrikas öken. Trevligt!

Snart blir det en sväng in till Malmö; Emil Jensen har sin avslutningskonsert på Malmöfestivalen! Nice! :D





Elin

Naaw, vilken sötnos! Tur den inte hade skadat sig! :)

2011-08-21, 22:57:22
URL: http://distinguish.blogg.se/
Anonym

Nu har jag kollat i Fågelguiden. Jag tror att det är en Mindre flugsnappare och att det är en unge. Den är hur som helst jättesöt! :) Kram!

2011-08-24, 19:17:47
Britt-Helene

Datorn har visst glömt bort mitt namn men det är jag som skrivit om flugsnapparen.

2011-08-24, 19:21:19




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0