click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sommar i Göteborg
2011-08-02, 12:14:49


Hade väntat mig regn och rusk när jag kom tillbaka till Sverige, men i Göteborg var det lika varmt och soligt som i Bulgarien.

Oskar och jag hade en ensamdag i torsdags då vi gick på bio och såg Melancholia, mysigt! Sen i fredags kom hans föräldrar, systerdotter Hannah, systerson Karl samt hans bror med familj hit. Så vi har umgåtts med dem i tre dagar, varit ute och ätit, gått i affärer, besökt Botaniska trädgården, åkt till Saltholmen och Brännö, spelat kort och varit vid Masthuggskyrkan och sett ut över stan.

I går hade jag en ensamdag. Oskar jobbade hela dagen och sen var han jour på natten, så han kom hem i morse. Jag åkte in till stan lite och gick runt. Sen gjorde jag fruktsallad som jag åt till (500) Days of Summer.

I dag blir det bara mysdag. Kanske fika på stan sen och i kväll bio igen! :)





Marie

Du verkar ha en fin semester Emma, det är du värd! Njut som bara den...

Aha, bio igen, vad ska ni se denna gång tro?

Jättefina bilder, ser gött ut! kram

2011-08-02, 13:49:09




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0