click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



24 december
2011-12-24, 12:32:33


Då är den stora dagen här - julafton! Som vanligt har man inte riktigt hunnit förstå att det redan är den 24 december, men det är lite mysigt i alla fall. Klänningen och de rödglittriga strumpbyxorna är på, och mamma har fixat hela julbordet som i eftermiddag/kväll ska dukas upp hos min morfar i Malmö.

Tack för fina julkort mamma och pappa, Elin, Göran och Catharina, Nina och Johan samt Lasse och Ingelie! (Jag får bättra mig till nästa år!) Och tack min underbara syster för maraboufudgen, gulligt!

Nu ska jag fortsätta att vila rösten, som nästan är obefintlig just nu. Vad jag saknar att kunna sjunga, lite sådär för mig själv. Men jag hoppas att hesheten går över snabbt.

GOD JUL mina kära läsare! Hoppas ni får en riktigt fin dag!





Marie

En riktigt God Jul Emma till dig och din familj!

Ja, julen kom lika snabbt denna gång..

Men nu är den här och vi stannar upp och njuter!

Kramisar!

2011-12-24, 12:47:06
URL: http://marieclair.blogg.se/
Anna

GOOOOD JUUUUUL !!!

Hoppas att ni hade det lika mysigt som det ser ut :)

Kram

2011-12-25, 20:26:34




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0