click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Live Tomorrow
2011-12-28, 18:28:50


Kvällsfika.

I går var Christian här och vi invigde min nya Eva Solo-termos (som jag nu har bytt till en vit), mina nya muffinsformar och mina nya muggar! Mycket trevliga saker allihop och det var en trevlig kväll. Snackade, spelade musik och spelade TV-spel.

I kväll kommer Frida hit! Det var ett tag sedan vi sågs. Så nu jag har bakat ännu fler muffins! :)

För övrigt är jag helt besatt av Laleh, jag har verkligen inte fattat hur bra hon är förrän nu!!





Marie

Ser ju riktigt mumsigt ut!

Det verkar bli en del fika... :)



Kram Marie

2012-01-01, 18:09:58
URL: http://marieclair.blogg.se/
Eva Sigfridsson

Det ser gott ut. Kram

2012-01-02, 17:04:20
Elin

Vad fina muffinsen blev! Och dom ser grymt goda ut! ;) Är det daimkulor i eller?



Jag har nog förresten inte sagt att dina knäckebröd är sååå goda! Försöker spara lite på dom men snart är dom slut! Får testa ditt recept någon dag och se om jag kan göra dom lika bra! ;)



<3

2012-01-04, 13:24:18
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0