click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Dina Steg Leder Dig Hem
2011-02-02, 22:56:20


Det regnar, låter på fönsterrutorna. <3

Tyckte att det kunde vara dags för ett inlägg, men jag har inte särskilt mycket nytt att berätta. ;)

I måndags blev det Top Model-kväll med Caroline. I går blev det träning, ännu en lägenhetvisning och sen middag med Emilia. Och i dag var jag på banken efter jobbet för att diskutera pensionssparande. Tog 45 minuter och jag höll på att somna medan hon hämtade papperna i skrivaren. :P Jag fattade typ ingenting, great! :D

I dag har jag dessutom slutat med nässpray efter några månaders missbruk. Nu är det officiellt så det är bara att stå ut med abstinensen och låta bli sprayen (åtminstone tills jag blir förkyld). ;)

Sist men inte minst så fick jag världens mysigaste sms i dag! ^^

Meen, dags att sova innan jag börjar svamla ännu mer. God natt på er! :)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0