click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Spårvagn 7
2011-02-14, 22:54:42


Kort inlägg för jag är extremt trött nu. I går kväll kom jag hem från en helg hos Oskar i Mölndal/Göteborg. Det har varit fina dagar men de gick alldeles för fort. Dock upptäckte jag när jag kom hem att min kamera var borta. Tömde väskan men den var inte där. Panik. La i grejerna och tömde den några gånger till. :P Till slut insåg jag att den verkligen inte var där och att jag måste ha tappat den på spårvagnen. Blev så ledsen, delvis för kameran, delvis för alla bilder jag tagit under helgen.

Var redan trött i går innan jag upptäckte det där med kameran, sen blev jag ännu tröttare. I morse när klockan ringde var jag tröttast. Förstod knappt hur jag skulle orka vara på jobbet i åtta timmar. Fick i alla fall träffa Marie som alltid lyser upp tillvaron. Somnade i soffan en stund på lunchen och sen kändes det lite bättre. Efter det ringde jag till hittegodsavdelningen på Västtrafik och sa att jag tappat min kamera. Och efter mina beskrivningar så visade det sig att hon hade den där!! Hon kollade fotona och det stämde med de senaste fotona jag tog på spårvagnen. Happy happy Em! :D

I kväll har Emilia varit här och fikat med mig. Blev kaffe, chokladbiskvier och Top Model.

Berättar mer om helgen sen. Nu måste jag verkligen sova! God natt på er! :)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0