click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Isvindar
2011-02-15, 21:59:02


Åh vad jag har längtat hem till soffan i dag! Blev ju ganska sent i går ändå så jag har varit jättetrött i dag med. Gick hem vid halv fem, åt lite middag och sen somnade jag gott i soffan. Sov ett par timmar, såå skönt! :)

Helgen var som sagt mycket trevlig. Använde en semesterdag i fredags så jag tog tåget mot Mölndal redan i torsdagskväll. Oskar mötte mig på stationen och sen tog vi bussen hem till honom. Orkade inte göra så mycket på kvällen så det blev mest att slappa. På fredagen umgicks vi med hans föräldrar som var på besök, gick runt på Nordstan mest. De var väldigt trevliga. Sen var vi på ett fyra våningar högt Myrorna, skoj! På lördagen åkte vi till IKEA och sen kom vi hem och lagade god middag. Efter det tog vi buss och spårvagn till Masthuggskyrkan. Den låg högt upp så när man var där såg man ut över hela stan, alla ljus i mörkret. Väldigt vackert, men iskallt! Var nog -7 grader men det kändes ännu kallare. På söndagen var vi hemma hos en kompis till Oskar för bröllopsplanering. Var där ett par timmar, sen gick mitt tåg hemåt vid 18.00. Tiden gick så fort denna gången med, hade velat hinna med massa mer. Men men. Oskar är finast.


Fick låna bilder av Oskar så länge eftersom min kamera ju är på Västtrafik i Göteborg ;)




oskar

duärfinastförmigviärfinasttillsammans

2011-02-15, 23:33:11
URL: http://vakentimmar.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0