click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Adrift and At Peace
2011-02-06, 23:32:03


Dags att sova, en lugn helg är över. I går började jag dagen med att städa. Sedan tog jag en sväng bort till H&M för att se om de hade fått in något kul. Och jo, gick därifrån nästan 900 kronor fattigare. :P Blev så glad när jag såg att de hade fått in de här långa linnena igen (har letat ett tag)! Hittade ett par jeansleggings också som bara kostade 200 kronor och de satt som en smäck. Två randiga tröjor, ett par tunna svarta leggings, en svart genomskinlig tunika med mönster i (eller hur man ska förklara) och ett litet armband fick också följa med mig hem. ;)

Efter min lilla shoppingsväng träffade jag Caroline. Vi gick bort till jobbet och tränade, crosstrainer en halvtimme och sen lite styrketräning. Sen lagade vi paj, en tacopaj och en paj med kyckling, broccoli och svamp. Gott! Resten av kvällen blev det melodifestival och film, Erin Brockovich.

I morse var jag så himla seg. Hade ställt klockan på nio. Snoozade en timme och sen slumrade jag vidare minst en halvtimme till. Lyckades ta mig upp sen men kom inte så långt utan slumrade vidare lite i soffan. :P Till slut fick jag i alla fall tummarna loss och började städa och göra fint i alla köksskåp, det tog sin lilla tid! Sen passade jag på att ta klädgarderoben också lite snabbt.

Nu i kväll kom Emilia hit. Hon bjöd mig på pizza och hade dessutom med sig vit Lindt-choklad till mig, så sött! Vi kollade på Svenska Hollywoodfruar och snackade. Mys som vanligt! :)










Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0