click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Halleluja!
2011-02-09, 22:28:00


man måste tiga för att vara sann
men man måste tala för att ha en chans



I dag är det onsdag och snart är det den dagen jag har längtat efter länge nu (känns det som i alla fall). Denna vecka har gått fort hittills i alla fall. Men nu får den gärna lugna ner sig lite.

I måndags var Emilia och Caroline här. Kollade såklart på Top Model och så. Supertrevligt! Sen har det inte hänt så mycket mer. Var och tränade i går och i dag, hade ju inte hunnit med två gånger denna vecka annars eftersom jag kommer befinna mig på annan ort. :) Tror att jag har blivit starkare och mer uthållig i alla fall. Kommer ihåg i början när man gick hem efteråt, då var man ju halvt död (och då gjorde jag ändå inte alls lika mycket som jag gör nu). Trevligt med framsteg! :D









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0