click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Nattsamtal IRL
2011-01-06, 22:38:51


Hemma igen efter en impulsresa till Mölndal. Blev att jag köpte tågbiljetter i går eftermiddag och åkte hemifrån några timmar senare. Dock blev det den drygaste tågresa jag varit med om! Åkte hemifrån 17.30 och skulle varit framme i Göteborg strax innan 20.00. I stället var jag framme 21.45 efter över en timmes väntan i Hässleholm och massor av stopp på vägen. Oskar var i alla fall snäll och mötte mig där, sen åkte vi tillsammans vidare hem till honom.

På kvällen blev det japansk film och sen nattsamtal tills klockan var nästan 06.30. Det var fint. I dag blev det mest en massa slappande innan vi begav oss in till Göteborg igen. Hann med en snabbmiddag på Burger King innan mitt tåg gick vid 17.57. Hemåt gick resan som på räls i alla fall. :P Det enda var en kvarts försening med sista tåget, men jag var hemma vid 21.00 i alla fall!

Nu är jag trött men har i alla fall haft ett väldigt trevligt dygn. Fredag och jobb i morgon, sen ska jag sova ut! ^^









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0