click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Apartment Story
2011-07-03, 23:22:10


Nu är det riktigt fint här hemma i lägenheten! I dag har jag städat och röjt i stort sett hela dagen, rensat ut gamla kläder från garderoben, gamla saker ur badrumsskåpen och dessutom har jag hunnit med sex maskiner tvätt. :)

För övrigt har det varit en väldigt fin helg med mina underbara vänner. Middagen hos Christian och Pernilla i fredags och sen stan med Pernilla och Emilia i går. Emilia hängde med mig hem och vi åt vitlöksbaguetter, somnade i soffan, pratade och spelade Plocketolva. I dag var jag på Maxi med Caroline och sen lagade vi middag tillsammans. Så glad att jag har er, finare vänner kan man inte ha!





Elin

Så fiiiint! Älskar ditt draperi! :) Hihi! <3

2011-07-03, 23:54:40
URL: http://distinguish.blogg.se/
Britt-Helene

Så fint du har det :-D. Nu kan du slappa hela semestern när du har varit så flitig. Kram mamma <3

2011-07-05, 08:11:02
Emilia

Emma!! Hoppas du har det supernajs på semestern!!!



Puss&Kram <3

2011-07-24, 20:30:34




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0